מתנות למשרד – מה אנחנו יכולים לקנות ללקוחות שלנו

מתנות למשרד

על פניו, זה אולי נשמע מוזר, למה אנחנו צריכים לקנות מתנות ללקוחות שלנו? הרי אנחנו מציעים להם מוצרים, שירותים, מדוע אנחנו צריכים לקנות להם מתנות ועוד כאלה שישמשו אותם במשרד שלהם. אך כפי שנוכל לראות מיד, יש למתנות האלה, כמה וכמה מטרות.

צריך לומר, הרעיון של רכישת מתנות למשרד עבור הלקוחות שלנו הוא לא חדש. כבר זמן רב נהוג להשתמש בו, בוודאי אם מדובר בחברות שרוצות לקדם ולשווק מוצרים ויתרה מזו, כאלה שרוצים למתג את עצמן בצורות שונות ולשמר את קהל הלקוחות שלהן. הרבה פעמים מתנות כאלה יכולות לעזור בכך, אפילו אם מדובר בדברים יחסית פשוטים, לא דברים יקרים או מורכבים מדי.

כשאנחנו רוכשים מתנה ללקוח שלנו, הכוונה מתנה למשרד, אנחנו בעצם עושים שתי פעולות: הראשונה, אנחנו מוכיחים לנו שהוא חשוב לנו, אנחנו חושבים עליו, איכפת לנו ממנו. השקענו זמן, השקענו מחשבה, השקענו כסף. לא מדובר בעניין של מה בכך כשמדובר ביחסים בכלל ויחסים עסקיים בפרט.

הפעולה השנייה לא פחות חשובה, בזה שאנחנו קונים מתנה למשרד, הרי שאנחנו יכולים לספק מוצרים ממותגים, כלומר, כאלה שכתוב עליהם השם שלנו, כתוב עליהם מספר הטלפון ופרטי התקשרות אחריפם. כלומר, בסופו של דבר, מדובר על מוצרי פרסום.

מה אנחנו יכולים לקנות למשרדים

ראשית, אנחנו יכולים לקנות מוצרי כתיבה או מוצרים שקשורים אליהם, בין אם הכוונה למוצרי אחסון או כל דבר אחר שקשור לכך.

שנית, אנחנו יכולים לקנות ציוד היקפי למחשבים, בין אם זה עכבר, פד לעכבר או כל דבר אחר.

שלישית, אנחנו תמיד יכולים לקנות מוצרים ופריטים למטבח של המשרד או דברים שיכולים לשרת העובדים במקום בכל הקשר של אוכל ושתייה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אמן חושים לאירוע פרטי בלתי נשכח
מתכננים אירוע פרטי חשוב כמו יום הולדת 60 לאבא? או שאולי מדובר על יום הולדת לאמא? על יום הנישואים ה25...
קרא עוד »
אוג 07, 2018
מוזיאונים בירושלים שכדאי לבקר בהם
הו ירושלים- עיר הקודש, כמה היא יפה. הסמטאות, השווקים, המסעדות והאנשים הייחודים שגרים בה. עוד אלמנט...
קרא עוד »
נוב 28, 2016
חברות להפקת אירועים? הינה כל הסיבות למה כדאי שיהיה לכן ספק אינטרנט מעולה ומהיר
כמו כל עסק, גם חברה להפקת אירועים משתמשת ברשת האינטרנט. עם זאת, מדובר בתחום עסקים, שבו לאיכות חיבור...
קרא עוד »
אפר 03, 2022